BackZurückZpět

Značka Pardál se poprvé představí jako partner velkých hudebních festivalů

27.6.2016
Pardál
Podporujeme

Výčepní pivo značky Pardál bylo na český trh uvedeno v roce 2007 jako výsledek originálního spojení profesionality pivovarských odborníků z Budějovického Budvaru a více než 300 spotřebitelů. „Pivo vyladěné samotnými pijáky“ rychle získalo řadu příznivců. Proto byla v roce 2009 produktová řada značky rozšířena o světlý ležák Pardál Echt a v roce 2012 o světlý kvasnicový ležák.

Zatím posledním přírůstkem v rodině značky Pardál byl v roce 2013 míchaný nápoj z piva PardálOVO bezové. Světlý ležák Pardál Echt získal v uplynulých letech čtyři ocenění na významných mezinárodních soutěžích: letos a v roce 2010 to byly zlaté medaile Monde Selection, v roce 2014 bronzová medaile na americkém World Beer Cup a loni bronzová medaile na německé European Beer Star.

V životopise značky Pardál dochází letos k další významné události: poprvé se objeví na třech velkých hudebních festivalech. Nejvýznamnější roli generálního partnera bude hrát Pardál na festivalu Basinfirefest (30. 6. – 3. 7.). Na festivalech Pekelný ostrov (8. 7. – 9. 7.) a Chodrockfest (12. 8. - 13. 8.) pak značka Pardál dostane značný prostor po boku hlavní festivalové značky Budweiser Budvar.

„Tyto festivaly dobře známe z minulých let. Víme, že jsou výborně zorganizované, mají dobré jméno a chodí na ně mnoho lidí, které může značka Pardál oslovit. Na festivalech chceme především aktivně budovat pozitivní vztah k Pardálovi,“ říká Bc. Zdeněk Filip, brand manažer značky Pardál z Budějovického Budvaru. Základem však bude čepování piva na nejvyšší možné úrovni. „Například v TOP hospodě s dřevěnou podlahou a pohodlným sezením budeme čepovat speciály jako je kvasnicový ležák Pardál Echt nebo kroužkovaný ležák Budweiser Budvar B:Special a to výhradně do skla,“ upřesňuje Lucie Klein, event manažerka z Budějovického Budvaru.

Na všech zmíněných festivalech bude fungovat Pardál park, kde budou mimo jiné probíhat soutěže o pardálí vocasy, které jsou základním motivem letošní reklamní kampaně. Při odchodu pak řada návštěvníků obdrží plechovku míchaného nápoje PardálOVO bezové. „Věříme, že lidé naše pivo nejen ochutnají, ale že si jej začnou dlouhodobě spojovat s příjemnými letními zážitky,“ uzavírá Zdeněk Filip.

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Danke für dein Interesse. Wir haben Sie zur Abonnentenliste hinzugefügt.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have added you to the list of subscribers.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam odběratelů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.