Projekt BudvarBaby (čti „budvar baby“) byl zahájen v listopadu roku 2008. Jeho druhý ročník přináší hokejovým fanouškům řadu novinek nejen přímo na stadionech hokejové extraligy, ale i v podobě mnoha dalších interaktivních aktivit na webových stránkách www.budvarbaby.cz. BudvarBaby se objeví na 8 vybraných zápasech čtvrtfinále a postupně zavítají na domácí utkání všech hrajících týmů. Na to nejlepší z jejich vystoupení se pak mohou diváci těšit během všech finálových zápasů play off. Již dnes od 17:40 hodin předvedou BudvarBaby svou show na utkání v Pardubicích.
Další vystoupení BudvarBaby:
17.3. HC Vítkovice Steel
18.3. PSG Zlín
19.3. HC Plzeň 1929
20.3. HC Oceláři Třinec
21.3. HC Sparta Praha
22.3. HC Slavia Praha
23.3. HC Bílí Tygři Liberec
Cílem projektu je podpořit atraktivní formou spojení značky Budweiser Budvar s českým hokejem. „Český hokej hraje důležitou roli v rámci naší marketingové komunikace. Spojení s hokejem jako historicky nejúspěšnějším a divácky hojně sledovaným českým sportem nám umožňuje posilovat image značky Budweiser Budvar a přispívá k vytváření pozitivního vztahu mezi hokejovými fanoušky a značkou. Spojení špičkového sportovního odvětví a špičkového piva považujeme za zcela přirozené,“ vysvětluje Ing. Alena Mazancová, manažerka hokejových projektů z Budějovického Budvaru.
„Vzhledem k úspěšnému prvnímu ročníku projektu BudvarBaby jsme se rozhodli pokračovat i letos. Navíc jsme pro fanoušky připravili řadu novinek. Jedná se např. o vytvoření tzv. Budvar zóny přímo na stadionech, novou choreografii tanečního vystoupení nebo výrazné rozšíření interaktivních aktivit a soutěží na webovém portálu www.budvarbaby.cz,“ dodává Alena Mazancová. Budvar zónu tvoří speciální stánek Budweiser Budvar, u kterého jsou fanouškům k dispozici hostesky v korporátních barvách pivovaru. V Budvar zóně se vždy pohybují dvě BudvarBaby - patronky právě hrajících klubů s příslušným facepaintingem a dalšími doplňky v klubových barvách. Fanoušci se mohou v Budvar zóně zúčastnit soutěží o hokejové ceny, fotografovat se s BudvarBabami, získat informace o pivu či o projektu samotném.
BudvarBaby budou samozřejmě vystupovat na ledové ploše. Připravena je řada nových prvků choreografie včetně tzv. battle show (bojující patronky). BudvarBaby spolu s hosteskami budou v hledišti vytvářet i neobvyklý „živý“ reklamní poutač. „Pokusíme se motivovat diváky v hledišti k aktivnímu fandění. BudvarBaby a hostesky půjdou přímo mezi diváky do hlediště. Dívky budou oblečeny ve stejných overalech s logem Budweiser Budvar a budou tak opravdu nepřehlédnutelné,“ doplňuje Alena Mazancová. Živý poutač mohou diváci vidět pouze v rámci finálových zápasů extraligy.
Během play off jsou pro fanoušky připraveny také doprovodné aktivity na webových stránkách www.budvarbaby.cz. Od 22. března 2010 se fanoušci mohou postupně zúčastňovat video chatů s každou ze čtrnácti BudvarBab. Přesný den i hodina budou předem oznámeny na webových stránkách. Další novinkou je tipování výsledků zápasů hokejové extraligy, za správný tip mohou soutěžící vyhrát atraktivní hokejové dárky. Kromě těchto novinek je možné se zúčastnit dalších soutěží na webových stránkách. Jedná se např. o dražbu hokejových suvenýrů s podpisy hráčů, kvíz o hokeji, soutěže o týdenní dárky, ve které je odměněn nejaktivnější soutěžící s nejvyšším počtem získaných bodů v daném týdnu. Znám je už i vítěz soutěže o dvě vstupenky na Mistrovství světa v ledním hokeji (zápas ČR – Švédsko). Více informací najdete na stránkách www.budvarbaby.cz
Budějovický Budvar, oficiální partner českého hokeje
Budějovický Budvar je již sedmým rokem partnerem hokejové extraligy a české hokejové reprezentace. Značka Budweiser Budvar nese proto status „Oficiální pivo hokejové extraligy“ a „Oficiální pivo českého hokeje“. Lední hokej je pro pivovar klíčovým sportem, který hraje velkou roli v rámci marketingové komunikace značky Budweiser Budvar. Ležák Budweiser Budvar i česká hokejová reprezentace patří mezi nejlepší reprezentanty naší země v zahraničí a jejich spojení je proto zcela přirozené. Kromě čepování piva přímo na hokejových stadionech a speciálních akčních hokejových multipacků připravuje značka Budweiser Budvar pro hokejové fanoušky řadu dalších aktivit v hokejových arénách i na internetu.
O projektu BudvarBaby
Projekt BudvarBaby (čti „budvar baby“) byl zahájen v listopadu roku 2008. Vzhledem k jeho úspěšnému prvnímu ročníku se Budějovický Budvar rozhodl v projektu pokračovat. BudvarBaby show proběhne na 8 vybraných zápasech čtvrtfinále a všech finálových zápasech. Cílem projektu je vytvářet pozitivní vztah ke značce Budweiser Budvar a posilovat spojení této značky s českým hokejem. Projekt BudvarBaby zahrnuje aktivity na stadionech hokejové extraligy a jeho důležitou součástí jsou i speciální internetové stránky www.budvarbaby.cz