← Back← Zurück← Zpět

Reklamní spot na pivo Pardál získal prestižní ocenění na festivalu reklamy v Moskvě

8.10.2009
Pardál
Ocenění

Reklamní spot na pivo Pardál byl oceněn na 19. ročníku mezinárodního reklamního a marketingového festivalu „Red Apple 2009“ v Moskvě. Spot s názvem „Pardál – pivo a teď i tahle reklama vyladěné samotnými pijáky“ získal druhé místo v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“, přičemž první místo nebylo v této kategorii uděleno. Letošního ročníku Red Apple se zúčastnilo přes 1500 přihlášených spotů z více než 30 zemí. Oceněný spot je ke shlédnutí na stránkách www.pardal.cz.

Soutěž Red Apple hodnotí reklamní spoty nasazené v uplynulém roce a zároveň nabízí inspiraci, jak se stát úspěšným i v dalších kampaních. Soutěž je rozdělena do 16 kategorií. Mezi pořadatele festivalu patří Ministerstvo kultury Ruské federace a Ruská Asociace komunikačních agentur. Více informací o festivalu lze najít na www.festival.ru.

„Získání této ceny je pro nás skvělým úspěchem. Vzhledem k tomu, že první místo v dané kategorii nebylo uděleno, tak si druhého místa velmi vážíme. O to více, že se jedná o mezinárodní soutěž, do které bylo přihlášeno více jak 1500 prací, konkurence byla tedy opravdu veliká,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. V reklamním spotu účinkovali spolutvůrci piva Pardál, kteří se účastnili i dalších marketingových a reklamních aktivit a byli hlavními aktéry celé reklamní kampaně na značku Pardál.

Ocenění reklamního spotu Pardál navazuje na předchozí úspěchy reklamních kampaní na pivo Pardál. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.

Vývoj světlého výčepního piva Pardál začal v srpnu 2005, na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé, kteří se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Více než 300 pijáků mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva. Výčepní pivo Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh 1. března 2007, jeho celostátní distribuce byla zahájena 1. ledna 2008. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Vzhledem k velké popularitě výčepního piva Pardál, byl v červnu 2009 na trh uveden Pardál Echt, díky kterému vstoupil Budějovický Budvar po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.