← Back← Zurück← Zpět

Reklamní spot na pivo Pardál získal další prestižní ocenění

13.9.2009
Pardál
Ocenění

Reklamní spot na pivo Pardál získal další prestižní ocenění. V rámci 16. ročníku mezinárodního festivalu reklamy a komunikace „Golden Drum“ ve slovinské Portoroži získal „Silver Drum“ (Stříbrný bubínek) v kategorii „Film – alkoholické nápoje“. Festival v Portoroži patří mezi významné evropské akce – v letošním ročníku soutěžilo celkem 2474 reklamních prací. Podrobné informace o festivalu najdete na http://www.goldendrum.com/.

„Toto ocenění je pro nás dalším důkazem toho, že sázka na aktivní zapojení spotřebitelů do vyladění chuti i do reklamních aktivit značky Pardál byla správná,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru.  Oceněný spot připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt, režírovalo jej duo Wolfberg v produkci společnosti Stillking. Účinkovali v něm skuteční spolutvůrci piva Pardál, kteří byli i aktéry celé reklamní kampaně na značku Pardál. Spot si můžete prohlédnout na stránkách www.pardal.cz.

Ocenění na festivalu Golden Drum navázalo na nedávný úspěch z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě, kde se spot umístil na druhém místě v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“. Výrazných úspěchů dosáhly reklamní kampaně na pivo Pardál již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.

Vývoj světlého výčepního piva Pardál začal v srpnu 2005, na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé, kteří se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Více než 300 pijáků mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva. Výčepní pivo Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh 1. března 2007, jeho celostátní distribuce byla zahájena 1. ledna 2008. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Vzhledem k velké popularitě výčepního piva Pardál, byl v červnu 2009 na trh uveden Pardál Echt, díky kterému vstoupil Budějovický Budvar po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.