Reklamní spot na pivo Pardál získal další prestižní ocenění. V rámci 16. ročníku mezinárodního festivalu reklamy a komunikace „Golden Drum“ ve slovinské Portoroži získal „Silver Drum“ (Stříbrný bubínek) v kategorii „Film – alkoholické nápoje“. Festival v Portoroži patří mezi významné evropské akce – v letošním ročníku soutěžilo celkem 2474 reklamních prací. Podrobné informace o festivalu najdete na http://www.goldendrum.com/.
„Toto ocenění je pro nás dalším důkazem toho, že sázka na aktivní zapojení spotřebitelů do vyladění chuti i do reklamních aktivit značky Pardál byla správná,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Oceněný spot připravila pro Budějovický Budvar agentura Kaspen/Jung von Matt, režírovalo jej duo Wolfberg v produkci společnosti Stillking. Účinkovali v něm skuteční spolutvůrci piva Pardál, kteří byli i aktéry celé reklamní kampaně na značku Pardál. Spot si můžete prohlédnout na stránkách www.pardal.cz.
Ocenění na festivalu Golden Drum navázalo na nedávný úspěch z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě, kde se spot umístil na druhém místě v kategorii „Televizní & filmová reklama na alkoholické nápoje“. Výrazných úspěchů dosáhly reklamní kampaně na pivo Pardál již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.
Vývoj světlého výčepního piva Pardál začal v srpnu 2005, na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé, kteří se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Více než 300 pijáků mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva. Výčepní pivo Pardál bylo uvedeno na jihočeský trh 1. března 2007, jeho celostátní distribuce byla zahájena 1. ledna 2008. Spotřebitelé si toto pivo velmi oblíbili, o čemž svědčí i fakt, že během necelých dvou let se ho prodalo 269 403 hl. Vzhledem k velké popularitě výčepního piva Pardál, byl v červnu 2009 na trh uveden Pardál Echt, díky kterému vstoupil Budějovický Budvar po mnoha letech do tržního segmentu tzv. „jedenáctek“.