← Back← Zurück← Zpět

Reklama na pivo Pardál letos ovládla prestižní soutěž Louskáček

9.3.2010
Pardál
Ocenění

Minulý týden byly v Praze vyhlášeny výsledky prestižní soutěže reklamní kreativy za rok 2009 – Louskáček 2009. Budějovický Budvar se soutěže zúčastnil prostřednictvím televizního spotu a reklamní kampaně na pivo značky Pardál, které realizovala reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. V konkurenci 353 přihlášených prací se výrazně prosadily reklamní aktivity spojené se značkou Pardál. Spot na pivo Pardál získal zlatý Louskáček v nejsledovanější kategorii „Televizní reklama“ a stejné ocenění si odnesla   i celá reklamní kampaň Pardál. Navíc obdržel televizní spot Pardál i Grand Prix - cenu udělovanou vůbec nejlepší přihlášené reklamě. Budějovický Budvar, n.p. byl zároveň vyhlášen „Klientem roku“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu.

„Všechna ocenění považuji za obrovský úspěch pro celý tým, který komunikaci značky Pardál vytváří. Porota byla navíc velmi přísná a letos udělila pouze šest zlatých Louskáčků,“ říká Ing. Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Soutěž Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards a vítězné práce tak automaticky postupují do celoevropské soutěže v Barceloně.

Reklamní kampaně na značku Pardál byly odbornou veřejností oceňovány již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A – potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů)    a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií). Významným úspěchem byla i stříbrná medaile pro televizní spot z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě a „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu ve slovinské Portoroži. Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii „Pivo“ (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.

O pivu Pardál
Světlé výčepní pivo značky Pardál bylo na trh v Jihočeském kraji uvedeno 1. března 2007. Jeho vznik byl v českých poměrech zcela unikátní: na jeho vývoji se poprvé zcela zásadním způsobem podíleli samotní budoucí spotřebitelé. Více než 300 zkušených českých pivařů se zúčastnilo série řízených degustací, během kterých ladili chuť, barvu, říz, pěnu i další vlastnosti nového piva. Výsledkem jejich práce se stal Pardál – první pivo vyladěné samotnými pijáky. Pro velký zájem zákazníků se loni v lednu sešli spolutvůrci Pardála podruhé a pomohli vytvořit novou variantu oblíbeného piva určenou pro slavnostnější příležitosti – světlý jedenáctistupňový Pardál Echt. Během tří let se v České republice prodalo téměř půl miliónu hektolitrů piva značky Pardál.

O soutěži Louskáček
Louskáček je nejprestižnější a nejstarší česká soutěž reklamní kreativy, která vznikal již v roce 1994. Organizuje ji Art Directors Club ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. O udělení zlatých, stříbrných bronzových Louskáčků letos rozhodovala 17-ti členná porota, v níž zasedli i zástupci reklamních agentur ze čtyř evropských zemí (Německo, Portugalsko, Dánsko a Slovensko). Do soutěže bylo letos přihlášeno celkem 353 prací ve 12 kategoriích. Dále jsou vyhlašováni vítězové speciálních kategorií Grand Prix (za vůbec nejlepší přihlášenou práci) a Klient roku (pro klienta, který nejvíce podporuje původní a originální českou řeklamní kreatinu). Porota se může rozhodnout, zda udělí více Louskáčků v dané kategorii a vyhrazuje si i právo v dané kategorii Louskáčky neudělit. Více informací najdete na www.louskacek.cz

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.