← Back← Zurück← Zpět

Pivomat – atypický stojan na pivo Pardál – zvítězil ve třech kategoriích soutěže POPAI Awards 2013

29.11.2013
Pardál
Ocenění

Pivomat - atypický stojan na pivo Pardál v plechovkách – velmi zaujal odbornou porotu českého kola soutěže POPAI Awards 2013, která hodnotí nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje v maloobchodě. Světová POPAI má dlouholetou tradici. Byla založena již v roce 1936 v USA a v roce 1988 vznikly první pobočky POPAI v Evropě. V současnosti představuje mezinárodní síť POPAI více než 1.700 členských společností (výrobci, zadavatelé i obchodníci) ze 45 zemí světa.

Pivomat Pardál získal prvenství ve třech kategoriích této významné soutěže:
-    Cena za kreativitu
-    Nejlepší materiálová a technická inovace
-    Vítěz kategorie „Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)“
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards soupeřilo 76 exponátů od 22 přihlašovatelů. Porotci hodnotili u každého exponátu celkem 7 kritérií (Estetická úroveň a Design, Originalita a inovativnost, Soulad s produktem, Technické řešení, Kvalita výrobního zpracování, Vhodnost do prodejního prostředí a Celkový dojem) a přidělovali 1 – 20 bodů u každého kritéria (1 bylo nejhorší ohodnocení a 20 nejlepší). Autorem vítězného návrhu Pivomatu je agentura Dago, s.r.o.

Pardálův pivomat

„Pivomat velmi zdařile převedl hlavní myšlenku komunikace značky Pardál („Vyladěno samotnými pijáky“) do podoby atypického stojanu, který vybízí zákazníky v obchodech k interakci a poskytuje jim „vyladěný“ nákupní zážitek,“ říká Ing. Josef Kroulík, trade marketing manager Budějovického Budvaru. „Na rozdíl od ostatních prodejních stojanů, které pouze pasivně vystavují zboží, vybízí Pivomat k hravé akci, která je příznačná pro celou komunikační strategii značky Pardál. Zákazník získává pivo až po stlačení páky Pivomatu,“ dodává Josef Kroulík. První Pivomat bude v praxi otestován na pilotní prodejně v Českých Budějovicích od začátku příštího týdne.

POPAI STUDENT Award
Od roku 2011 podporuje Budějovický Budvar také soutěž POPAI STUDENT Award. „Zadání pro studenty nám přináší neotřelé nápady začínajících designerů. Víme, že taková spolupráce funguje,“ uzavírá Josef Kroulík. V roce 2011 vyhrál POPAI STUDENT Award návrh kartonového podlahového stojanu pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar. Nyní navrhuje jeho autor v agentuře Dago většinu POS prostředků pro značku Budweiser Budvar.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.