← Back← Zurück← Zpět

Nové pivo značky Pardál chce letos prorazit na celostátním trhu

31.1.2008
Pardál
Novinky

Pivo Pardál rozšířilo nabídku Budějovického Budvaru již loni v březnu. V loňském roce se však prodávalo pouze v regionu jižních Čech. Jeho prodej byl velmi úspěšný a trojnásobně překonal původní plány pivovaru. „V roce 2007 jsme v jižních Čechách prodali více než 76 000 hektolitrů,“ říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru. Asi 74 % z tohoto objemu se prodalo v lahvích a zbytek v sudech. „Pardál má chuť i další vlastnosti výrazně odlišné od stávajících produktů z naší nabídky a oslovuje především zcela nové zákazníky, tedy konzumenty konkurenčních piv. Věříme, že Pardál se díky svým chuťovým vlastnostem prosadí i v celostátním měřítku,“ dodává Robert Chrt. V roce 2008 by prodej značky Pardál měl v celé republice dosáhnout objemu 150 000 hektolitrů. „Vzhledem k očekávané stagnaci českého trhu s pivem bude muset Pardál s konkurencí tvrdě bojovat o každý hektolitr,“ uzavírá Robert Chrt.

Světlé výčepní pivo Pardál se ve srovnání s pivem značky Budějovický Budvar vyznačuje vyšší plností, vyšší hořkostí a tmavší – jantarovou – barvou. Obsah alkoholu je 3,8 % a stupňovitost 9,7 %. Pardál je mimořádně zajímavý tím, že se na jeho vývoji aktivně podíleli právě ti, pro které je určen. Více než 300 konzumentů se účastnilo tří kol řízených degustací a technolog pivovaru podle jejich připomínek „dolaďoval“ chuť, barvu i další vlastnosti nového piva. To byl v České republice zcela unikátní postup.

Pardál se vyrábí z tradičních kvalitních surovin a z vody získané z artéských studní, na trh bude dodáván ve dvou formátech balení – v lahvích o objemu 0,5 l a tradičních 50-ti litrových KEG sudech. V restauracích by se cena piva Pardál mohla pohybovat kolem 14 - 16 Kč za půllitr točeného piva. V obchodních řetězcích by se základní koncová cena měla pohybovat kolem 7,50 Kč za láhev 0,5 l. Ceny v jednotlivých prodejních místech se ale mohou lišit.

Budějovický Budvar, národní podnik
Pivovar Budějovický Budvar, n. p. je dlouhodobě jedním z nejúspěšnějších potravinářských podniků v České republice. Téměř polovina produkce je vyvážena do více než 50 zemích všech světadílů. V roce 2007 zvýšil Budějovický Budvar výstav piva meziročně téměř o 9 % a dosáhl objemu 1 253 000 hektolitrů. Hrubý zisk pivovaru se v roce 2006 meziročně zvýšil o 15 % na celkových 267,2 milionů Kč. Od roku 1991 investoval Budějovický Budvar do své modernizace a rozvoje asi 3 miliardy Kč.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.