← Back← Zurück← Zpět

Ležák Budweiser Budvar byl loni nejprodávanějším importovaným pivem v Německu

28.2.2011
Budweiser Budvar
Ocenění

Německo je tradičně nejdůležitějším exportním teritoriem pro ležák Budweiser Budvar. Na celkovém vývozu pivovaru se dlouhodobě podílí asi z jedné třetiny. Němečtí zákazníci znají budvarský ležák již od roku 1897, kdy získal zlatou medaili na potravinářské výstavě ve Stuttgartu. Vývoz nebyl přerušen ani po roce 1948. Díky dlouhodobě vysoké kvalitě a originální chuti si značka Budweiser Budvar vybudovala mimořádně silnou a stabilní pozici v segmentu prémiových importovaných ležáků. Němci jako znalci piva oceňují unikátní chuť ležáku Budweiser Budvar s jemnou hořkostí, kvalitní suroviny i tradiční výrobní postup. Prodej v Německu zajišťuje dceřiná společnost Budweiser Budvar Importgesellschaft mbH  (BBI) se sídlem v Erfurtu.

„V Německu jsme loni, přes doznívající recesi a ekonomickou nejistotu, dosáhli vynikajících výsledků. Hlavní zásluhu na tom má skvělá práce týmu naší dceřiné společnosti BBI v Německu. S podporou exportního oddělení Budějovického Budvaru prodala společnost BBI nejvíce piva ve své historii, celkem 214 408 hektolitrů piva, což je meziročně o 4,7 procenta více. Celkový prodej piva v Německu se přitom loni snížil o 1,7 procenta,“ říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru.

Vynikající pozici značky Budweiser Budvar v Německu potvrdil i nejnovější pravidelný audit agentury The Nielsen Company v maloobchodních prodejnách. „V roce 2010 byl originální prémiový ležák Budweiser Budvar nejprodávanějším importovaným pivem v německém maloobchodě a zároveň nejdražší českou značkou, která se v německých prodejnách prodává,“ vysvětluje Dominika Kovaříková, prodejní manažerka Budějovického Budvaru pro Německo. Na maloobchodním prodeji importovaných piv v Německu se Budweiser Budvar podílel v roce 2010 celkem ze 13,3%, což znamená meziroční zvýšení podílu téměř o 1%. „V Německu máme mimořádně věrné zákazníky, kteří naši značku považují za prémiovou, důvěryhodnou a s vynikající image. Jsou tedy ochotni zaplatit za požitek z našeho piva i v nejisté době doznívající recese vyšší cenu, která odpovídá jeho kvalitě,“ dodává Dominika Kovaříková. Průměrná cena ležáku Budweiser Budvar v německém maloobchodě je podle průzkumu The Nielsen Company 79 eurocentů za 0,5 litru, zatímco běžné pivo německé provenience se dá koupit za cenu pod 40 eurocentů.

Pivovar Budějovický Budvar loni dosáhl nejvyššího exportu ve své historii. Do 58 zemí vyvezl celkem 604 791 hl piva, to je meziročně o 4,3 % více. Díky tomu se stal druhým největším českým exportérem piva a jeho podíl na celkovém českém exportu činil 21,4%.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.