Kampaň byla zahájena v červenci 2010 a vzhledem k neustálému zájmu polských fanoušků nebyla dosud ukončena. Kampaň výrazně přispěla ke zvýšení známosti značky Budweiser Budvar v Polsku a k posílení jejího vnímání jako originálního českého piva. Spolu s aktivnější obchodní politikou polského importéra přispěl Drevny Kocur k meziročnímu navýšení prodejů ležáku Budweiser Budvar o téměř 70% procent. Kampaň najdete na www.drevnykocur.pl.
Základem kampaně se staly čtyři animované epizody dobrodružství Drevného Kocura pod názvem „Ceske Legendy Drevnego Kocura“. Podstatou spotů bylo vždy využití vtipných podobností a paralel mezi češtinou a polštinou. Polští spotřebitelé byli na internetu vyzváni, aby si společně utvořili zcela nový polsko-český slovník. Základní témata spotů, která navrhovala agentura, byla dotvářena s využitím příspěvků a vtipných nápadů fanoušků. „Kampaň „Drevny Kocur“ polské spotřebitele velmi zaujala. Na Facebooku následně vznikla řada aktivit, ve kterých fanoušci například sami publikovali zajímavosti a kuriozity spojené s Čechy a Českou republikou, vybírali nejpohlednějšího českého fotbalistu, nebo spoluvytvářeli nové slovní obraty v češtině,“ říká Ing. Jiří Pekhart, obchodní manažer Budějovického Budvaru pro Polsko. Fanoušci zároveň soutěžili o hlavní cenu – dvoudenní výlet do pivovaru Budějovický Budvar. Tuto cenu získal nejvtipnější návrh tématu pro závěrečný spot, který byl podle návrhu fanouška nakonec realizován.
Výsledky kampaně předčily všechna očekávání a již 15.9.2010 se facebookový profil Drevny Kocur zařadil mezi 20 největších značkových profilů na polském Facebooku. Během kampaně bylo dosaženo 103 milionů zobrazení reklamy, došlo k více než 500 tisícům virových zobrazení spotů a získáno téměř 40 tisíc fanoušků na Facebooku, kteří odeslali 11 tisíc komentářů a nabídek překladů.
Kampaně na značku Budweiser Budvar jsou odborníky oceňovány i v dalších marketingových soutěžích. V letošním roce to bylo druhé místo za kampaň „Vítězství vás změní“ v hlasování odborné veřejnosti na pražském reklamním festivalu PIAF (v kategorii „Nejlepší pivní reklama“). V letech 2005 a 2007 byla značka Budweiser Budvar zařazena do seznamu nejvýznamnějších českých značek (Superbrands), v letech 2004 a 2006 pak figurovala v prestižním britském seznamu módních značek, které určují tón životního stylu ve Spojeném království („Cool Brands“). Řadu ocenění za komunikaci získala v posledních letech i značka Pardál.