← Back← Zurück← Zpět

Kampaň na značku Budweiser Budvar získala v Polsku ocenění za nejlepší internetovou kampaň

3.8.2011
Budweiser Budvar
Ocenění

Kampaň byla zahájena v červenci 2010 a vzhledem k neustálému zájmu polských fanoušků nebyla dosud ukončena. Kampaň výrazně přispěla ke zvýšení známosti značky Budweiser Budvar v Polsku a k posílení jejího vnímání jako originálního českého piva. Spolu s aktivnější obchodní politikou polského importéra přispěl Drevny Kocur k meziročnímu navýšení prodejů ležáku Budweiser Budvar o téměř 70% procent. Kampaň najdete na www.drevnykocur.pl.

Základem kampaně se staly čtyři animované epizody dobrodružství Drevného Kocura pod názvem „Ceske Legendy Drevnego Kocura“. Podstatou spotů bylo vždy využití vtipných podobností a paralel mezi češtinou a polštinou. Polští spotřebitelé byli na internetu vyzváni, aby si společně utvořili zcela nový polsko-český slovník. Základní témata spotů, která navrhovala agentura, byla dotvářena s využitím příspěvků a vtipných nápadů fanoušků. „Kampaň „Drevny Kocur“ polské spotřebitele velmi zaujala. Na Facebooku následně vznikla řada aktivit, ve kterých fanoušci například sami publikovali zajímavosti a kuriozity spojené s Čechy a Českou republikou, vybírali nejpohlednějšího českého fotbalistu, nebo spoluvytvářeli nové slovní obraty v češtině,“ říká Ing. Jiří Pekhart, obchodní manažer Budějovického Budvaru pro Polsko. Fanoušci zároveň soutěžili o hlavní cenu – dvoudenní výlet do pivovaru Budějovický Budvar. Tuto cenu získal nejvtipnější návrh tématu pro závěrečný spot, který byl podle návrhu fanouška nakonec realizován.

Výsledky kampaně předčily všechna očekávání a již 15.9.2010 se facebookový profil Drevny Kocur zařadil mezi 20 největších značkových profilů na polském Facebooku. Během kampaně bylo dosaženo 103 milionů zobrazení reklamy, došlo k více než 500 tisícům virových zobrazení spotů a získáno téměř 40 tisíc fanoušků na Facebooku, kteří odeslali 11 tisíc komentářů a nabídek překladů.

Kampaně na značku Budweiser Budvar jsou odborníky oceňovány i v dalších marketingových soutěžích. V letošním roce to bylo druhé místo za kampaň „Vítězství vás změní“ v hlasování odborné veřejnosti na pražském reklamním festivalu PIAF (v kategorii „Nejlepší pivní reklama“). V letech 2005 a 2007 byla značka Budweiser Budvar zařazena do seznamu nejvýznamnějších českých značek (Superbrands), v letech 2004 a 2006 pak figurovala v prestižním britském seznamu módních značek, které určují tón životního stylu ve Spojeném království („Cool Brands“). Řadu ocenění za komunikaci získala v posledních letech i značka Pardál.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.