← Back← Zurück← Zpět

Budějovický Budvar uvádí na trh sezónní tmavý ležák s višní

15.10.2014
Pivovar
Novinky

Loňskou limitovanou edici toho piva přijali zákazníci velmi dobře, proto je letos připraven dvojnásobný objem a navíc bude část dodávána i v lahvích. Budweiser Budvar B:Cherry bude k dispozici pouze v restauracích po celé republice a také ve třech dalších zemích.

V chladném období roku pravidelně stoupá poptávka po chuťově výraznějších tmavých pivech. Budějovický Budvar, n. p., proto uvádí v těchto dnech na český trh limitovanou sérii tmavého ležáku s příchutí višně - Budweiser Budvar B:Cherry.

„Je to plnohodnotný tmavý ležák s obsahem alkoholu 4,4 % a zásadně se tak liší od běžných mixů piva a limonád. Díky obsahu 13 % višňové šťávy má černo-červenou barvu a pevnou pěnu, která zanechává na sklenici kroužky. Ve vůni rozpoznáte peckovinu višně a pražený slad tmavého ležáku. Chuť je bezprostředně po napití osvěživě kyselá s mandlovou vůní pecek, rychle však přechází k lehce svíravé chuti višně a hořké chuti praženého sladu, po které zůstává v ústech dozvuk hořké čokolády. Ta nutí malými doušky upíjet dál,“ říká Ing. Petr Košin, Ph.D., specialista řízení jakosti piva z Budějovického Budvaru a vedoucí týmu, který tento ochucený ležák vyvíjel. Tmavý ležák Budweiser Budvar B:CHERRY se velmi dobře hodí k chuťově výraznějším masitým pokrmům, zvláště ke zvěřině. Pití po malých doušcích se spíše než pivu blíží vínu a proto se B:CHERRY servíruje ve sklenicích 0,3 l z tenkého skla na nožce.

„Tento nápoj jsme poprvé uvedli na trh loni v říjnu. Podle ohlasů od spotřebitelů víme, že jeho chuť nejvíce vyhovuje ženám, mladší generaci a také milovníkům neobvyklých piv,“ doplňuje Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru. Loňskou limitovanou edici přijali spotřebitelé velmi dobře. „Proto jsme letos tohoto piva uvařili dvojnásobné množství a navíc jsme část objemu stočili do lahví. Kromě České republiky počítáme s exportem do Německa, Spojeného království a USA,“ uzavírá Robert Chrt.

Budweiser Budvar B:CHERRY bude k dostání pouze ve vybraných restauracích. Dodávat se bude v sudech o objemu 20 litrů (do USA v nevratných sudech Key Keg 30 litrů) nebo ve vratných lahvích o objemu 0,33 litru. V místech prodeje budou na sezónní pivo upozorňovat propagační materiály. Netradiční komunikace, která s nadsázkou připomíná drobné každodenní zármutky, bude zaměřena primárně na ženy.

Weitere Informationen und Fragen

Markéta Ježková

PR manager

Further information and questions

Markéta Ježková

PR manager

Další informace
a dotazy

Markéta Ježková

PR manažer

Nachrichten entfernen

Ich möchte Pressemitteilungen per e-mail erhalten.

Informationenzum Datenschutz hier

Vielen Dank für Ihr Interesse. Wir haben Sie in die Liste der Befragten aufgenommen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

News subscription

I want to receive press releases by email.

Information about personal data protection here

Thank you for your interest. We have included you in the list of respondents.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Odebírání zpráv

Chci dostávat tiskové zprávy emailem.

Informace o ochraně osobních údajů zde

Děkujeme za váš zájem. Zařadili jsme vás na seznam respondentů.
Oops! Something went wrong while submitting the form.