Pivomat – atypický stojan na pivo Pardál – zvítězil ve třech kategoriích soutěže POPAI Awards 2013

Štítky: PardálOcenění
29. 11. 2013 | České Budějovice

Pivomat - atypický stojan na pivo Pardál v plechovkách – velmi zaujal odbornou porotu českého kola soutěže POPAI Awards 2013, která hodnotí nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje v maloobchodě. Světová POPAI má dlouholetou tradici. Byla založena již v roce 1936 v USA a v roce 1988 vznikly první pobočky POPAI v Evropě. V současnosti představuje mezinárodní síť POPAI více než 1.700 členských společností (výrobci, zadavatelé i obchodníci) ze 45 zemí světa.

Pivomat Pardál získal prvenství ve třech kategoriích této významné soutěže:
-    Cena za kreativitu
-    Nejlepší materiálová a technická inovace
-    Vítěz kategorie „Ostatní (dovoz, prototypy, vzorky)“
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards soupeřilo 76 exponátů od 22 přihlašovatelů. Porotci hodnotili u každého exponátu celkem 7 kritérií (Estetická úroveň a Design, Originalita a inovativnost, Soulad s produktem, Technické řešení, Kvalita výrobního zpracování, Vhodnost do prodejního prostředí a Celkový dojem) a přidělovali 1 – 20 bodů u každého kritéria (1 bylo nejhorší ohodnocení a 20 nejlepší). Autorem vítězného návrhu Pivomatu je agentura Dago, s.r.o.

Pardálův pivomat„Pivomat velmi zdařile převedl hlavní myšlenku komunikace značky Pardál („Vyladěno samotnými pijáky“) do podoby atypického stojanu, který vybízí zákazníky v obchodech k interakci a poskytuje jim „vyladěný“ nákupní zážitek,“ říká Ing. Josef Kroulík, trade marketing manager Budějovického Budvaru. „Na rozdíl od ostatních prodejních stojanů, které pouze pasivně vystavují zboží, vybízí Pivomat k hravé akci, která je příznačná pro celou komunikační strategii značky Pardál. Zákazník získává pivo až po stlačení páky Pivomatu,“ dodává Josef Kroulík. První Pivomat bude v praxi otestován na pilotní prodejně v Českých Budějovicích od začátku příštího týdne.

POPAI STUDENT Award
Od roku 2011 podporuje Budějovický Budvar také soutěž POPAI STUDENT Award. „Zadání pro studenty nám přináší neotřelé nápady začínajících designerů. Víme, že taková spolupráce funguje,“ uzavírá Josef Kroulík. V roce 2011 vyhrál POPAI STUDENT Award návrh kartonového podlahového stojanu pro nealkoholické pivo Budweiser Budvar. Nyní navrhuje jeho autor v agentuře Dago většinu POS prostředků pro značku Budweiser Budvar.

 

Kontakt pro média

Ing. Petr Samec Dr.

tiskový mluvčí

+420 387 705 284

Zasílání novinek

Vložte vaši e-mailovou adresu a dostávejte novinky ihned po zveřejnění

E-mail*
Jméno*
Příjmení*
Země*
Medium*(Vydavatel - název)
* Povinné položky