Budějovický Budvar spustil novou webovou prezentaci

9. 6. 2009 | České Budějovice

Budějovický Budvar, n.p. spustil novou webovou prezentaci na doméně www.budvar.cz. Pivovar se rozhodl udržet na vlně trendu nových technologií, které v současnosti umožňují stále propracovanější a lákavější formy internetových sdělení. Běžná internetová prezentace pomalu ustupuje a nahrazuje ji dokonalejší a uživatelsky zábavnější multimediální forma. Moderní imageová prezentace www.budvar.cz tak přináší zcela nové pojetí grafického zpracování, které je akční, vysoce dynamické a emotivní. Důraz byl kladen na to, aby struktura a navigace byly jednoduché, přehledné a intuitivní. I běžný uživatel by tak měl rychle a pohodlně najít údaje, které ho zajímají. Nová prezentace je určena především pro konzumenty a fanoušky ležáku Budweiser Budvar a také pro nové zákazníky.

„Cílem nové webové prezentace je další posilování image značky Budweiser Budvar jako toho nejvzácnějšího, co máme, na internetu. Také chceme podstatně zvýšit návštěvnost našeho webu,“ říká Jakub Janoušek, internet communication manager Budějovického Budvaru. Hlavní cílovou skupinou jsou muži ve věku 25-35 let se středním a vyšším vzděláním, kteří žijí moderním a aktivním životním stylem a zajímají se o nové technologie. „Proto získají návštěvníci informace o ležáku Budweiser Budvar poutavou formou 3D animace,“ dodává Jakub Janoušek. Web obsahuje kromě informací o výrobním postupu a surovinách, ze kterých se vaří Budweiser Budvar i podstránky o historii a tradici výroby piva v Českých Budějovicích nebo tipy na nejlepší restaurace s nabídkou ležáku Budweiser Budvar v ČR. Další novinkou je možnost přihlásit se k odběru informačních newsletterů. Prezentaci budou průběžně doplňovat nejrůznější soutěže. První z nich, ve které se hraje o 40 vstupenek na koncerty Depech Mode v Praze a Bratislavě, jejichž oficiálním pivem je světlý ležák Budweiser Budvar, již začala. Od 10. června bude zahájena další soutěž o festivalové pasy na letošní Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary. Budweiser Budvar je totiž již po druhé partnerem tohoto významného festivalu.

Nový web pro Budějovický Budvar vytvořila společnost Massimo Filippi, s.r.o. Pro pivovar bude zajišťovat kromě správy webové prezentace www.budvar.cz také online aktivity na internetu. Supervizi zajišťuje reklamní agentura Kaspen, která pro BBNP vytváří nadlinkové aktivity. Nová prezentace www.budvar.cz postupně nahradí aktivity na webu www.budvar.tv.  Informace o pivovaru Budějovický Budvar, včetně archivu tiskových zpráv, zůstanou zatím zachovány v původní podobě, ale prezentace bude přesunuta na doménu www.budejovickybudvar.cz. Zájemci se na tuto doménu snadno dostanou také z domény www.budvar.cz.

Budějovický Budvar, národní podnik
Pivovar Budějovický Budvar, n. p. je dlouhodobě jedním z nejúspěšnějších potravinářských podniků v České republice. Téměř polovina produkce je vyvážena do více než 50 zemích všech světadílů. V roce 2008 zvýšil Budějovický Budvar výstav piva meziročně o 4,5 % a dosáhl objemu 1 312 580 hektolitrů. Hrubý zisk pivovaru se v roce 2007 meziročně zvýšil o 13 % na celkových 302 milionů Kč. Od roku 1991 investoval Budějovický Budvar do své modernizace a rozvoje asi 3,5 miliardy Kč.

Kontakt pro média

Ing. Petr Samec Dr.

tiskový mluvčí

+420 387 705 284

Zasílání novinek

Vložte vaši e-mailovou adresu a dostávejte novinky ihned po zveřejnění

E-mail*
Jméno*
Příjmení*
Země*
Medium*(Vydavatel - název)
* Povinné položky